facebook tracking
Avdelning

GÄSTSERVICE ombord

Connect
Receptionservice, Lokalvård & Hyttservice

Receptionen är fartygets mittpunkt. Här håller man koll på allt som händer ombord. Våra gäster får hjälp med allt från information om öppethållningstider till att växla pengar. Tempot är stundtals mycket högt. Receptionen är öppen dygnet runt.

Gästserviceavdelningen ansvarar för att det är rent och fräscht ombord på vårt fartyg. Våra Servicevärdar ser till att fartyget är välstädat, de välkomnar alla gäster och ser till att de kommer tillrätta till sina hytter.


Birkas Värdskap

Kvalitet och Engagemang är Birka Cruises grundläggande värderingar, tillsammans med våra värdeord genuin, nyfiken och schyst ska det genomsyra allt vi gör.

Vi är genuint engagerade, allt för att ge våra gäster en härlig upplevelse. Vi arbetar ständigt med kvalitetsutveckling, vår nyfikenhet gör att vi vill utvecklas. Vi månar alla om varandra och skapar schysta förutsättningar för att alla skall få en bra arbetsdag.

Vi arbetar med att förtydliga ledarskapet, skapa tydliga krav- och målbilder samt ständigt utveckla varandra genom feedback. 

 

Varför arbeta hos oss?

Att arbeta hos oss är inget vanligt 8-17-jobb. Vi erbjuder omväxlande, roliga och spännande dagar. 

Med glimten i ögat skapar vi kvalitativa upplevelser för våra gäster. Gästerna spelar huvudrollen, vi ser till att leverera vad de förväntar sig och lite mer därtill.

Vi vågar utmana oss själva och genomföra snabba förändringar. Hos oss har du möjlighet att utvecklas och lära dig nya saker varje dag.

Vi erbjuder bland annat


  • Kollektivavtal

  • Friskvård

  • Rabatterade kryssningar

  • Förmåner ombord





Stadsgårdsterminalen
116 45 Stockholm Vägbeskrivning 08-702 72 00

Ombord på M/S Birka- Hemmahamn Stockholm

M/S Birka
104 65 Ombord på M/S Birka- Hemmahamn Stockholm Vägbeskrivning Info@birka.se

Jobbar du redan på Birka Cruises?

Var med i rekryteringen och hitta din nästa kollega!

email
@birka.se
Teamtailor

Karriärsida från Teamtailor