facebook tracking
Avdelning

GÄSTSERVICE ombord

Connect
Receptionservice, Lokalvård & Hyttservice

Receptionen är fartygets mittpunkt. Här håller man koll på allt som händer ombord. Våra gäster får hjälp med allt från information om öppethållningstider till att växla pengar. Tempot är stundtals mycket högt. Receptionen är öppen dygnet runt.

Gästserviceavdelningen ansvarar för att det är rent och fräscht ombord på vårt fartyg. Våra Servicevärdar ser till att fartyget är välstädat, de välkomnar alla gäster och ser till att de kommer tillrätta till sina hytter.


Birkas Värdskap

Kvalitet och Engagemang är Birka Cruises grundläggande värderingar, tillsammans med våra värdeord genuin, nyfiken och schyst ska det genomsyra allt vi gör.

Vi är genuint engagerade, allt för att ge våra gäster en härlig upplevelse. Vi arbetar ständigt med kvalitetsutveckling, vår nyfikenhet gör att vi vill utvecklas. Vi månar alla om varandra och skapar schysta förutsättningar för att alla skall få en bra arbetsdag.

Vi arbetar med att förtydliga ledarskapet, skapa tydliga krav- och målbilder samt ständigt utveckla varandra genom feedback. 

 

Jobbar du redan på Birka Cruises?

Var med i rekryteringen och hitta din nästa kollega!

email
@birka.se
Teamtailor

Karriärsida från Teamtailor